hye..

Selamat datang ke blog OuR LiFe, OuR StOrY. Semua hasil tulisan merupakan pendapat peribadi. Enjoy viewing!!

Thursday, March 3, 2011

911

sory la anabella... aku nak gak tambah 1 lg entry.
(ilangkan penat b4 sambung keje)

of course dr pokcik
penah tengok? penah tedengo? x pe.. xpe... penah tengok? bagus2. x penah? esok bley try tengok ye.

ape yg besh sangat? Nanny 911 ni merupakan satu reality tv yang menceritakan pasal penjagaan budak. ye la, name pon nanny kan. nanny yg terlibat terdiri daripada 3 org nanny yang sangat berpengalaman (berbelas n berpuluh tahun ye) iaitu Nanny Deb, Nanny Stella and Nanny Yvonne.


dr kiri Nanny Yvonne, Nanny Deb n Nanny Stella (gambo dr pokcik)

nanny fav aku? Nanny Deb la. nape? sebab care die handle budak, mak n ayah budak mmg sangat besh n besh n besh la.. hehehe.. fanatic fan of Nanny Deb ni. nanny yg settlekan prob family yg mintak bantuan dorang berubah each week. mcm2 masalah la. ngan anaknye, attitude parentsnye. ade mak nak berubah, ayah x mo. ade yg sebaliknye. besh3x. aku slalu ajak najlawa (najla n najwa) together2 tgk nanny ni. sampai kekadang 2, dorang plak yg ingatkan aku. sambil2 tgk tu, bagila tazkirah sket kat anakanda2 tercinta tu. mmg sgt sesuai untuk seisi keluarga.
waktu siaran? every friday, 8.30 pm di NTV7. tp ni episod lame. dorang tayangkan semula. nape aku promote cite kat stesen swasta x berbayo ni? sebab aku x melanggan stesen tv yg bebayo tu. hehehe... sampai annabella gelar aku intisari rancangan bergerak. aku mmg suke tengok tv..!!

k la... bubbye





1 comment:

annabella said...

anabella eh... best best..I like
Aku pun akan tengok Nanny 911. setakat ni tak mis lg. Mmg best sbb memberikan motivasi tuk aku yang berjiwa penyayang tapi kurang mithali ni.