hye..

Selamat datang ke blog OuR LiFe, OuR StOrY. Semua hasil tulisan merupakan pendapat peribadi. Enjoy viewing!!

Tuesday, March 1, 2011

tensen..

kenape tensen...!!! of coz la. mane x nye. aku ngan gigihnye, memalam g bukak lappy (yg sangat jarang aku  bukak kalu kat umah). nape? check bluetooth la, ape lagi. dah try petang smalam kat kubikel, x bley. tu yg nak try tanye hubby aku.

aisey... bukak2 lappy, die trus bukak game la plak. tensen ni... (tensen2 manje je). check punye check, x ok gak. dah try uninstall, then install balik pon x ok gak. ye ye oooo jek aku g amik gambo hasil2 rembatan kat uptown tu arie. siap amik gambo anakanda2 yg tgh rongak tu.. agak kecewa la jugak..

sape sudi nak tolong aku?? nak pinjam lappy wat send gambo bley x?? tulun2...

pon diambil dr pokcik google.

dah la... tu jek. chiao..

2 comments:

Kelab Kembar Malaysia said...

guna laa kabel tipon. transfer terus..

tak pun kalau guna modem broadband, biasanya ada tempat untuk masuk SD memory card. silalah belek modem anda.. err.. kalau guna broadband aa..

Tak pun beli external bluetooth baru rm 20 kot...

lin said...

hehehe... sy x pkai broadband. menumpang kasih internet opis nih.. thanx 4 the info. xpe2... nak angkat card reader je la..