hye..

Selamat datang ke blog OuR LiFe, OuR StOrY. Semua hasil tulisan merupakan pendapat peribadi. Enjoy viewing!!

Wednesday, March 9, 2011

hasrat murni....

tudya!!!

entry kedua dalam jangka mase 2 jam...

lepas abis klas tdi, dengan penuh semangat n iltizam yang tinggi, aku pon pinjam la wire transfer dr cik puan annabella. kunun2nye, nak la wat entry tuk anak dare aku yg dorang ni.. asik2 cite psl mama die je.. nak la start cite psl dorang. dan dengan sedihnye.... sambil bercucuran air mata, dengan air idung tertahan2... 

mak..... lin rindu mak... ops!!! salah channel. X BLEY gak!!! ape la masalah hp n lappy aku nih..???
xpe.. xpe... try plak kat lappy cik puan annabella... mak ah! nak install pon lame. pastu plak, prob yg sama...
kesimpulan...?? maleh la nak cakap...

pape pon... aku nak start gak ngan cite pasal anak2 dare aku nih. tp nak bgtau nih... pakai gambo lame dulu yekk. nnt kalu masalah dah diselesaikan, gambo baru akan menyusul....

bubbye..

No comments: